Hieronder vindt u veelgestelde vragen over het verzend- en bezorgproces.

Wij doen er alles aan om uw product zo snel mogelijk bij u in huis te hebben. Echter kan het, vanwege extreme drukte of omstandigheden, een keer voorkomen dat de producten een kleine vertraging oplopen.

Ja, zodra de Track&Trace bij ons logistieke center bekend is, wordt deze automatisch in het systeem verwerkt, waardoor u een automatische e-mail met de tracking code ontvangt.

In dit geval verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. De klantenservice zal u dan verder helpen en uitzoeken wat er precies aan de hand is.

Wat vervelend dat dit is voorgekomen! Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen. De klantenservice zal u dan verder helpen en met een bijpassende oplossing komen.

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'alle cookies toestaan' om u de allerbeste ervaring te geven. Klik a.u.b. op Cookies accepteren om de site verder te gebruiken.
You have successfully subscribed!
This email has been registered